Vem vann??

Hej på er!!


Då var det dags att presentera vinnarna i min bloggcandy!!


Ni har varit flitiga och det är alltid kul att se hur många som vill delta..

Allt eftersom ni kommenterat har jag skrivit upp er och om ni tagit alla tre lotterna har jag skrivit ert namn 3 ggr på rad, alt 2 och 1 såklart.

Allt som allt fick jag 93 namn, och sen tog jag hjälp av random.org för att få fram vinnarna..


Så då ska vi se vem som hade tur..


1:a pris!!!

Ett julinspirerat kit inhandlat i London vinner...




(nu finns det mer än en Anneli som deltagit men klicka på namnet så hamnar ni hos vinnaren.)


GRATTIS!!

Meddela mig din adress så skickar jag vinsten!!



2:a pris!!


Ett kit med stämplar på kloss, avlånga mönstrade papper, kortstommar och knappar från London vinner...





Jättegrattis till dig med!!

Även du får meddela mig din adress..



3:e pris!!


3 små stämplar från Skogstokiga!!


vinner...


Vera!!


Grattis grattis även till dig!!


Din adress har jag ;-)






4:e pris!! vinner..

Sofiutane!!

Grattis!!!

Jag stämplar upp de motiv jag köpte på scrapmässan i London till dig..massor med Lily of the valley bl a.

Även dig önskar jag GRATTIS!
Du får meddela mig vilken typ av papper jag ska stämpla på och med vilken stämpel, beroende på vad du målar med.


Det var alla vinnarna och jag passar på att tacka ALLA deltagare för ert engagemang och att ni ville vara med!!


Jag är så glad för era besök!!


Vinnarna kan kontakta mig på min mail..


lena.scrappa@gmail.com



Det var allt för idag..


Nästa gång jag skriver här ska jag berätta vad jag och min familj gjorde igår..


vi satte oss på tåget och åkte till....???


Ha nu en mysig söndagkväll!!



Kram Lena :-)

Kommentarer

Lindha sa…
Tjoho!!! Förra gången var det vantar till nypotatis och nu hade jag flax igen!!! Tack snälla!!

Kram Lindha
Marie Havén sa…
Hej Lena!
Ett stort grattis till alla vinnarna. Så mycket fina grejer ni får:)
Hoppas ni haft en härlig helg, här har solen lyst så härligt och vi har fått en hel del gjort i trädgården:)

Ha det så gott, och var rädda om er
Kramizar
marie.haven@hotmail.com
Vera.m.fl sa…
Jiiihaaa :) Åh, vad kul att jag fick en vinst!! Grattis till er andra också ;)

KRAM
snojbi sa…
GRATTIS till vinnarna
Annelie sa…
Jippi!!! Jag var tvungen att kolla två ggr, jag kunde inte tro att jag hade sån tur :)
Stort tack & grattis till de andra vinnarna!
Kram Annelie
congrats to all the winners, they are really lucky! ANd thanks for giving us this chance!
maska sa…
Gratulerer til de heldige. :)
nattugglan sa…
Grattis till alla som vann!!
Susanne sa…
Stort Grattis till alla vinnarna, jättefina priser du ger bort...
Kramizar Susanne
Veronica sa…
Hej vännen!

Först vill jag säga GRATTIS till vinnarna av den här otroligt fina bloggcandyn!!
Så härliga grejer du lottade ut Lena.

Väldigt nyfiken på vart det bar hän med familjen. Hoppas ni hade jättetrevligt.

Min blogg verkar inte vilja skicka mina nya inlägg till mina följare. Fattar inte varför? Bara så att du vet.
Blev verkligen jätteglad av din fina kommentar i min blogg.

Kramelikram Veronica
Petra Maria sa…
Grattis till vinnarna!
Skogstokiga bamsekramar
från mig
Frida sa…
Stort GRATTIS till alla vinnare!!! =)