Härligt höst kort och ..julkort nr 44!!

Nu är det sen kväll, eller eg natt!
Jag brukar hoppa i säng nu men inte ikväll, jag är ledig imorgon!!


En av fördelarna med mitt jobb, pga av att lördagen var en röd dag så får jag 8 h ledigt..man får tacka för det!! Och att ta den dagen mitt i veckan känns bra, ett litet avbrott mitt i..och veckan blir inte så lång.


Jag är inne i etg pysselrace och får massor med kort gjorda..härligt!!


Två av de senaste kommer här..det första ett höstkort. Så här vill man väl se hösten..vackert och med virvlande löv..numera efter en vecka med total dimma och mörker är det bara mörkt..uuuuhh..så deppigt!

Vi piggar upp med massor av ljus..nästan varje kväll..



Motiven på kortet är från Skogstokiga!



Kort nr 2 idag och julkort nr 44 blev så här.

också med skogstokiga motiv! Och juligare färger än så kan man väl knappt få..








Jag har kommit in i riktig julkortsstämning och då jag gjort julkort hela året så har jag nu hamnat i läget att jag gör fler än jag måste..har flera stycken på lager och skulle tippa att jag snart gjort för hela året. Men jag fortsätter..det är ju nu man börjar hamna i julstämning..

Lådan med alla julkort är underbar att kika i och det blir nog en bild endera dag..

Men då kommer problemet..ska jag nu börja "nalla" av dem till folk som vill köpa eller ska jag spara ett tag till?? Jag kan ju omöjligt slutföra uppgiften innan jag börjar använda dem men vill nog spara ett liiitet tag till..?


Imorgon blir det morognmys med lillsnorp här hemma..vi ska förmodligen baka bullar!!


Nu önskar jag er en härlig onsdag!!


Kram Lena

Kommentarer

Marie Havén sa…
Hej Lena!
Så härligt med en ledig dag, hoppas era bullar blir bra:)

Här skiner solen så gott:))))
Hoppas den gör det hos er oxå:)

Attans så fint höstkort, och julkortet är verkligen juligt. Och stämplarna har du målat så fint, du kan du:))

Det måste kännas skönt med så många julkort nu.

Ha det så gott, och var rädda om er.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com