Till en 60-åring...

Hej hopp...

Här kommer ännu ett kort jag hittat i mina mappar!
Jag för över så mycket bilder i datorn att det ibland försvinner ett scrappat alster..:-S
Detta gjorde jag i våras till en beställare..
Pionpapper om jag inte har helt fel..



Skogstokig textstämpel..


Underbar die..från memory box kanske??
Möjligen Marianne design..har lånat den så vet inte märket exakt..




Snabbt inlägg idag då jag har en hel hög med kalasinbjudningar att göra..

Tjejerna har inte haft sina barnkalas än då vi alltid väntar tills folk har haft sina semesterar och är hemma igen..

Var hos Linda-Marie på Baronen och köpte ett "kit"..visste inte vem som skulle ha det men gissade på Tess och mycket riktigt ville Elisia ha lite "tuffare" färger..så Linda-Marie..jag kommer snart igen!!

Ha det gott!!

Kram Lena

Kommentarer

Pillan sa…
Härligt kort! Så kul att göra kalaskort :-) Den tiden saknar man ju lite, nu när barnen är större...
Kram
Ulla sa…
Så snyggt kort, ja den är underbar die har själv den. Härliga färger snyggt dekorerat.
Kram Ulla