Coolt babykort!!

Halloj..

Pysselverkstaden fortsätter här hemma och i hörnan lyser flitens lampa..varför kommer jag förtälja senare!
Idag har jag varit ledig, inte helt planerat men ibland ställer vardagen till det och man får lösa på bästa sätt, ..det gjorde inget. 
Istället hann jag med massor här hemma..

Regnet hänger över oss och jag gissar att det blir till att plocka fram regnklädet imorgon..NU är nog hösten här!!
Så länge jag är inne gör det mig inget, kan tom vara mysigt!!

Dagens kort är ännu ett Skogstokigt alster, ett babykort.
Jag tror minsann detta motiv är målat med mina gamla promarkerpennor..




Gillar att kortet inte är "babysött"..det blir ofta så annars..
Lite coolare med svart, lime och orange..

Det blir allt för idag!!

Ha en härlig torsdag!!

Kram Lena

Kommentarer

Hej Lena!
Såååå coolt baby kort, me like:))
Som du säger, lite annorlunda men så läckert:))
Du färglägger ju såååå snyggt:) Vacker kantstans du använt:))

Må så gott
Kamizar Marie
Hallå där sötis!!

Vilket härligt babykort du gjort!
Toppenfina färger å sött upplägg :)

Såklart du får lifta babyskorna PÅ korten!! ;)
No probs, det vet du :)

Trevlig helg på dej vännen!!

KRAM Petra