Så mycket kärlek..

Hej...

Igår var det alla hjärtans dag..lite extra uppmärksamhet dagen till ära blev det allt..

Någon liten kärleksfull gåva denna dag brukar vara uppskattat, att hitta en sådan till sin make är inte lätt..

Jag ville göra något annorlunda..och då blev det en tavla, har länge velat göra en sån här. 
Idéen har jag hittat på Pinterrest.
En tavla med de minnesvärda datumen i vårt liv..
Utan att gå in på detaljer blev den väldigt uppskattad!! Och för oss är ju inte dessa datum bara siffror utan när vi ser detta spelas ett fantastiskt bildspel upp..

Hi ... 

Yesterday it was Valentine's Day .. a little extra attention to honor the day, it has become .. 

Some little loving gift this day tend to be appreciated, to find such to her husband is not easy .. 

I wanted to do something different .. and then it became a canvas, has long wanted to make one of these. 
The idea I found on Pinterest. 
A board with the memorable dates in our lives .. 
Without going into details became very appreciated! And for us it's not these dates just numbers but when we see this played a great slideshow up ..



Jag stansade ut siffrorna med alfabetet Maddie Anne, klistrade sedan på vitt cardstock. Svart ram runt och sedan montage på en canvasduk 30x30 cm.

I punched out the numbers with alphabet Maddie Anne, then glued on white cardstock. Black frame around and then mounted on a canvas 30x30 cm


Dessa fina väntade på mig när jag kom hem.är vansinnigt svag för de vita rosorna..påminner om min brudbukett..

These fine roses waiting for me when I got home, are insanely weak for the white roses .. reminds me of my bridal bouquet ..


Tess hade pysslat så fint i skolan, en superfin "blomsterpinne" med jätteläckra pärldekorationer..
Den passade perfekt i vår murgröna, som jag för övrigt planterat i en konservburk modell större som jag sprayat med vit matt sprayfärg, såååå läckert!!

Tess had done such a good thing in school, a superfine "flower stick" with giant delicious pearl decorations .. 
It fit perfectly in our ivy, which, incidentally, I planted in a tin model bigger that I sprayed with white matte spray paint, soooooo delicious!


Elisia hade gjort ett jättefint hjärta som man skulle veckla ut och..

Elisia had done a very nice heart that man would unfold and ..


..och texten i mitten kunde få vilken mamma eller pappa som helst att smälta..

.. and the text in the middle can get any mom or dad any time to digest ..

"You´re the best parents in the world..." <3


Även denna present dök upp..det ni nu ser är bara "dekorationen" det som fanns under..har vi mumsat på ikväll!!! Tack!!!

Although this gift showed up .. what you see now is just "decoration" what was underneath .. we munched on tonight! Thank you!


Lite extra skönt att denna dag var en fredag..
Nu ser jag fram emot en skön helg..

KRAM till er alla!!

Lena

A little extra nice this day was a Friday .. 
I now look forward to a nice weekend .. 

HUGS to you all! 

Lena

Kommentarer

Anne sa…
Så herlig og romantisk kort, enkelt men fylt av mening. :)
Hej Lena!
Men så läcker tavla du gjort till din make:) Vita rosor är inte fel det heller.....jättevackra:))
Och barnens egengjorda Alla hjärtansdag kort....jättefina:))
De är så duktiga, precis som sin mor:)

Må så gott
Kramizar Marie
Fia sa…
Men åååh jag tror jag svimmar så fint! Gulliga ungar! Kom och hälsa på snart. Kram!