A new girl..

Hej på er!!!

Ett nytt beställningskort, denna gång till en ny liten tjej i världen..
Har fastnat lite för vimplar och denna gång fick tjejens födelsesiffror stå skrivna på vimplarna!
Texstämpeln kommer från Skogstokiga.

Hello there! 

A new order card, this time to a new little girl in the world .. 
Stuck a little too pennants and this time got the girl's birth figures stand written in the pennants! 
Text stamp from Skogstokiga.





Om jag inte minns helt fel kommer motivet från Gummiapan.
Gillar färgkombinationen blått/rosa..papprena kommer från Panduro och Maja Design.

Häromdagen fyllde jag år och till min och mina tjejers stora förtjusning brakade det loss i brevlådan, va kul med så rolig post!! 
Underbara scrapvänner som skickat så underbart fina kort och presenter..det kommer en liten bild i nästa inlägg!!
Jag kände mig SÅ uppvaktad!!

Annars ha vi lite sjukstuga här hemma, båda tjejerna är hängiga med feber och förkylning..hoppas de piggnar till snart!!

Kram!!
Vi ses snart igen!!

If I am not wrong, the subject from Rubber Monkey. 
Like the color combination blue / pink .. the papers are from Panduro and Maja Design. 

The other day it was my birthday and to my and my girls' delight the mailbox became full of fun mail! 
Wonderful scrap friends who sent such wonderful fine cards and gifts .. it's going a little picture in the next post! 
I felt SO celebrated! 

Otherwise we have a little cottage hospital at home, both girls are sick with fever and cold .. hope they perk up to soon! 

Hug! 
See you again soon!

/Lena

Kommentarer

Nannieflash sa…
Hi Lena, oh wow what a beautiful image and youve made a stunning card with it. hugs Shirleyxxxxxx
Cathrin sa…
Verkligen jättesött......men tror motivet kommer från Forma Hantverk.....tror jag köpte min där men kan ha fel. Kram och ha en bra dag Cathrin
Anna sa…
Wow, vilket sött kort. Så fint stämpelmotiv och smart sätt att använda vimplarna på.
Grattis i efterskott!
Kram Anna
Anna sa…
Såå himla sött det här kortet är!!
Vimplar är aldrig fel, såå snyggt!
Tack snälla du för dina fina kommentarer hos mig!
Kramis