Till en 12-åring..

Gokväll...

Idag har vi varit på kalas. 
Hos en av barnens kusiner som fyllde 12..
Detta kortet gjorde jag till henne.
Motivet kommer från Some Odd Girl..jag har målat med copics..
Textstämpeln är köpt på mässan i London, övriga dekorationer är washitejp, band och knapp.
Kortstommen (mina favoriter) är också köpta på mässan i London..

Good evening ... 

Today we went to a party. 
One of the children's cousins ​​who turned 12 .. 
This card I made for her. 
The design comes from Some Odd Girl .. I have painted with copics .. 
Text stamp is purchased at the show in London, the rest of the decorations are washitejp, ribbon and button. 
The frame for the card (my favorites) are also bought at the show in London ..





Imorgon bär det iväg på fotboll och vi ska till Karlskrona!!
Säsongen börjar nu och vi har en träningscup imorgon, cup nästa helg  och seriestart helgen efter det.
Vi har längtat efter detta och jag kan knappt vänta förrän jag får "snöra" på fotbollsskorna och springa på gräs..är inte mycket för att spela fotboll inomhus..

Hoppas nu njuter av helgen!!
Kram Lena

Tomorrow we're off to play football and we're going to Karlskrona!
The season starts now and we have a training cup tomorrow, cup next weekend and the series starting  the weekend after that....
We have longed for this and I can hardly wait until I get the "lace" on soccer shoes and run on grass .. I do not like to play football indoors ..

Hope your enjoying the weekend!
Hug Lena

Kommentarer