Lite Skogstokigt igen!!

Hej på er!!
Hoppas ni njuter av fredagskvällen och den kommande helgen!

Länge nu har ni bara sett mina alster från The Paper Shelter. Förhoppningsvis kommer jag framöver kunna visa lite mer än det.. Tiden ha inte riktigt räckt till då jag lagt otroligt mycket tid på mitt engagemang i fotbollen.. nu har jag tagit en paus i det och hoppas på mer tid för bl a  kortmakeriet!
Och för att börja någonstans så laddade jag ner och skrev ut de nyaste superfina digitala motiven från Skogstokiga! I LOVE them!! 
Första kortet ut med denna superfina snögubbe!
Alla motiv från Skogstokiga kan du ladda ner helt gratis från sidan. 
Jag har målat med mina markerspennor!
Textstämplarna är också Skogstokiga!



Visst är den bedårande fin snögubben!!?


Här hemma går vi i väntans tider..........
Denna sötnöt hämtar vi om en vecka, lilla Polly!!
Det har varit tomt här hemma sedan Nelson lämade oss i Juni detta år. 
Hon är sååå Välkommen och det ska bli så kul och spännande!!

Ni lär säkerligen få se mer av denna goding!!



Önskar er en härlig helg!!
Kram  Lena

Kommentarer