Jordgubbar...

Happy Friday!!
Helgen är här..så skönt!!
Jag har jobbat några dagar och ska även köra några nästa vecka innan jag tar lite till semester!

Än finns det jordgubbar att köpa och äta, vi försöker äta så mycket vi kan innan de försvinner, och sedan är de ju väldigt tacksamma att ha på kort.. man blir glad tycker jag.. 
Och ett grattiskort med jordgubbar kan man ju ge närsomhelt under året tycker jag ;-)
Enkelt kort i måttet 12,5 x 12,5 cm.  
Papper från Pysseltagens nya pappersserie designat av Skogstokiga, de stora jordgubbarna har jag klippt ut från "andra" sidan på pappret. Die uppbyggd på foam.. jag jag vet flera kort med samma teknik men tycker det blir så effektfullt, lovar att hitta på något annat nu ;-)



Önskar er nu en härlig helg!
Kraaam Lena

Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Härligt sommarkort. Nu är det dags att leta fram hösttillbehören.
Kram ma